Veikla ir ataskaitos

2003 metais organizavome 2-3 dienų žygius Aukštaitijos Nacionalinio parko ežerynais ir upeliais kartu aplankant ir etnokultūrinės srities gamtinius ir kultūrinius paveldą: senuosius Šuminų, Ginučių, Ripelalaukio, Palūšės kaimus. Įkopiam į „Ladakalnį“, nuo kurio atsiveria viena gražiausių Lietuvoje panoramų: medžių juostomis įrėminti ežerai, iškilūs gūbriai, piliakalniai.

2004 metais pasiūlėme žygius viena didžiausių ir įspūdingiausių šalies upių – Šventąją. Ten, kur prasideda žygiai „Šventoji“ dar nėra labai plati, ji labai graži, srauni ir turtinga savo gamtos paminklais:  Krokulės šaltinis ir Kanglomerato uola Užpaliuose, Mikieriuose esantis beždžionių tiltas per „Šventąją“, statytas 1973 metais, kuriuo galima patekti į 1942 metais statytą bažnyčią, akmeninė Šv. Petro ir Povilo bažnyčia Andrioniškyje, garsusis „Puntukas“, apdainuotas „Anykčių Šilelio“ draustinis Anykčiuose, „Šlavės ir „Virintos“ upių  pakrantės ir atodangos link Kurklių…
Dzūkišką „Merkį“ bei „Ulą“ ir „Šalčią“ pasiūlėm turistams

2005 metais, kartu aplankydami Mardasavo, Zervynų, Žiūrų, Trakiškių kaimus Dzūkijos Nacionaliniame parke. Nepamiršta ir Perlojos respublika su paminklu  Vytautui Didžiajam, Merkinės piliakalnis Merkinėje – „Merkio“ santakoje į „Nemuną“.

2006 metų  žygis Raseinių rajone „Dubysos“ upe yra labai mėgstamas kauniečių. Aplankome poeto, savo kūryboje apdainavusio „Dubysą“ ¬- Maironio tėviškę. Taip pat labai gražų Betygalos miestelį su didinga bažnyčia bei paminklu Vytautui Didžiajam, Betygalos piliakalnį.
Iki šiol yra organizuojame vis naujus maršrutus plaukimui  baidarėmis ir plaustais vis naujose Lietuvos vietovėse, aplankant ir pasigrožint gamtos vertybėmis:
Į Biržų kraštą mus kviečia upė turinti du pavadinimus – “Nemunėlis” arba “Mėmelė”. Taip vadinama ši upė Latvijoje. Plaukimas vyksta Lietuvos  –  Latvijos pasieniu. Poilsiautojai turi galimybę nuvykti prie Biržų pilies, aplankyti „Biržų“ alaus daryklą, ir žinoma, paragauti čia gaminamo alaus. Nakvynė ir poilsis net pačiuose Dauguviečiuose – žymaus teatro režisieriaus ir dramaturgo Boriso Dauguviečio (1885-1949) tėviškėje. Dabar atrestauruotoje sodyboje.
Neris kviečia plaukti mus Kaišiadorių, Širvintų rajonuose. Čia upė apaugusi gražiais miškais, mažai apgyvendinta. Įteka  daug mažų upelių – Laukysta, Bošė, Lomena, o vieninteliu didesniu upeliu – „Muse“ mes dar turim galimybę ir paplaukti. Aplankant nuostabų miestelį esantį Neries ir „Musės“ upių santakoje – Čiobiškį, turtingą X ir XI a. pilkapiais.

2011 metais pasiūlėme maršrutą Baltąja Ančia prie Kapčiamiesčio. Tai nuostabus maršrutas Dzūkijos regione, pasižymintis gamtos grožiu. Šioje upėje gausu staigių posūkių, o be to ji yra gana siaura, todėl Jums tikrai nebus kada nuobodžiauti. Maršruto pabaigą vainikuoja sudėtinga upės atkarpa, pasižyminti “laukine gamta”, kurioje pilna medžių užvartų, kurios priverčia sunerimti ir pačius drąsiausius irkluotojus. Taip pat šiais metais papildėme savo inventorių nauju 13-os vietų Danų firmos “Viking” plaustu, bei įsigijome anglų firmos “Perception” naujieną – dvivietės baidarės Prodigy II. Taipogi 2011 metais įsigijome sportiniam turizmui skirtą dvivietę baidarę ir pradėjome dalyvauti varžybose.

2012 metais pradėjome aktyvią veiklą žiemos metu: lygumų slidžių nuomą ir žygių organizavimas slidėmis. Vandens turizmo inventorių papildėme dar Lietuvoje nematytu, greitu “Raft” tipo plaustu. “Vandens Turistų” sportininkų komanda šį plaustą išbandė “Vohandų” 90-ies kilometrų maratone Estijoje (Balandžio 21 d.), kur savo klasėje užėmė pirmąją vietą. 2012 metų pavasarį padėjome LKKA ir Kauno miesto visuomenės sveikatos biurui organizuoti pasaulinės sveikatingumo dienos paminėjimo renginį Kauno sporto halėje.